Office Manager

Argos, actief in de Westhoek, is een dynamische organisatie die zich inzet voor het creëren van kansen en inclusie op de arbeidsmarkt en in de samenleving als geheel. Ter ondersteuning van ons managementteam zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot. 

Als office manager ben je een onmisbare schakel die administratieve taken combineert met een passie voor maatschappelijke betrokkenheid. Jij bent de kracht achter de schermen die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt, terwijl je tegelijkertijd een positieve impact hebt op de samenleving.


Functie-inhoud

Als office manager ondersteun je het managementteam en zorg je voor een vlotte administratieve werking van de organisatie. Als office manager neem je een eenmansfunctie in binnen de organisatie. Je hebt een scherp oog voor detail en je anticipeert op toekomstige taken. 

Jouw taken:
  • Ondersteuning bij specifieke administratieve verplichtingen en aspecten eigen aan een vzw.
  • Beheren van administratieve en logistieke aspecten rond vergaderingen.
  • Opvolgen en bijhouden van organisatie- en projectgebonden data en monitoring.
  • Verzorgen van projectgebonden financiële administratie (controle en rapportage).
  • Opvolgen boekhouding i.s.m. boekhoudkantoor.
  • Zorgdragen voor een nauwkeurige registratie en beheer van gegevens voor rapportage.
  • Samenwerken met het sociaal bureau inzake HR en payroll.
  • Alle andere administratieve taken voor een efficiënte werking.

Profiel

Wij zoeken iemand met de volgende eigenschappen en vaardigheden:
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in algemene boekhouding.
  • Je kan je werk zelfstandig inplannen en slaagt erin je planning flexibel te hanteren, waarbij je deadlines respecteert.
  • Je kan goed overweg met verschillende softwarepakketten.
  • Je pikt vlot nieuw informatie, softwareprogramma’s en werkwijzen op.
  • Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte ingesteldheid.
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent cijfermatig sterk en je werkt graag accuraat en foutloos.
  • Je kan goed in team werken.

Vereisten

  • Financieel en analytisch inzicht.
  • Groot leerpotentieel en leergierigheid.
  • Flexibiliteit en hands-on mentaliteit.
  • Bachelor Officemanagement of gelijkwaardige ervaring.

Aanbod

  • Een fulltime tewerkstelling met de mogelijkheid tot deeltijdse tewerkstelling (minimaal 80%).
  • Tijdelijk contract voor één jaar.
  • Een warm onthaal met een inwerkperiode en begeleiding door een meter/peter.
  • Een hecht team met een geloof dat elke mens kan groeien.
  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch team.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Tewerkstelling binnen PC 329: socioculturele sector voltijds dagwerk (deeltijds bespreekbaar)
  • Maaltijdcheques van 7,44 euro per gewerkte dag
  • Vergoeding woon-werkverkeer en fietsvergoeding of treinabonnement aangeboden door de werkgever
  • Extralegaal verlof vanaf de start + leeftijdsverlof (35 +)
  • Hospitalisatieverzekering aangeboden door de werkgever.

Plaats tewerkstelling

Ieper

Vereiste studies

  • Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
  • Academisch (gerichte) bachelor (ABA)
  • Master (MA)
  • gelijkwaardig door ervaring.

Werkervaring

Minstens 2 jaar ervaring

Talenkennis

Nederlands: zeer goed

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging bij Argos? Solliciteer dan voor 8 juli en stuur je cv en motivatiebrief naar solliciteren@argosvzw.be

We kijken uit naar jouw reactie!